«Έχω κλάψει σαν κουτάβι για γυναίκα», παραδέχεται ο Αλέξης Γεωργούλης .


Για την «βαρετή» ζωή του στο Λος Άντζελες μίλησε μεταξύ άλλων ο Αλέξης Γεωργούλης στα πλαίσια τηλεοπτικής του συνέντευξης.

«Η ζωή η κανονική στο Λος Άντζελες, ενός ανθρώπου σαν κι εμένα, ανύπαντρου και ανώριμου, είναι πολύ βαρετή. Γιατί δεν έχεις να κάνεις πολλά προσωπικά πράγματα. Ο,τι κάνεις, αφορά τη δουλειά. Οπότε, δεν μπορείς να μένεις και για πολύ στο σπίτι. (...) Έχω σκεφτεί πολλές φορές να κάνω μια στροφή και φλερτάρω με την ιδέα του σπίτι-γραφείο, γραφείο-σπίτι. Καμιά φορά περνάει από το μυαλό μου. Έχω σκεφτεί να παντρευτώ, αλλά δεν μου έκατσε». Αυτό δήλωσε ο δημοφιλής ηθοποός στο fthis.
Προσθέτοντας πως είναι σχεδόν βέβαιος ότι δεν πρόκειται να βρει αυτό που ψάχνει «Από τη μια είναι ο έρωτας, που δεν τον ρωτάς πότε θα σου φύγει και πόσο θα κάτσει, και από την άλλη είναι ο γάμος και η οικογένεια, που εσύ πρέπει ν΄αποφασίσεις και να πάρεις την ευθύνη. Και τις περισσότερες φορές, θες να παντρευτείς από έρωτα. Οπότε, όταν θες να βρεις αυτό το συνδυασμό, που κάτι τέτοιο ψάχνω κι εγώ, δεν πρόκειται να κάτσει ποτέ. Άρα, αν θέλω να κάνω παιδί, θα πρέπει ν΄αναθεωρήσω και να τη δω αλλιώς, και όχι μέσω έρωτος!».
Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης ο Αλέξης Γεωργούλης αποκάλυψε πως δεν τον πειράζει να κάνει η γυναίκα την πρώτη κίνηση («Η πρωτοβουλία είναι χαρακτηριστικό του ανθρώπου. Όχι του άνδρα. Σε μικρότερη ηλικία μου έχει κάνει πρόταση γάμου γυναίκα σε μικρότερη ηλικία») και πως («έχω κλάψει σαν κουτάβι για γυναίκα»).

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου