«Μου αρέσει το σεξ και μου αρέσει να το κάνω μαζί με τη μαμά μου»!!!


Οι πιο γνωστές πορνοστάρ που αποτελούν οικογένεια, είναι οι «The Sexxtons», δηλαδή η μάνα Τζέσικα και η κόρη Μόνικα -εγγυημένα, αφού το ερεύνησε η «The Huffington Post»-, που αποφάσισαν να κάνουν μαζί ερωτικό DVD...


Οι Sexxtons, όπως είναι το καλλιτεχνικό τους ψευδώνυμο, ισχυρίζονται ότι οι ερωτικές τους συνευρέσεις δεν είναι αιμομικτικές, αφού δεν κάνουν σεξ μεταξύ τους. Μπορεί να αλλάζουν τον ίδιο ή την ίδια ερωτικό σύντροφο ή να κάνουν τρίο, αλλά η μία δεν αγγίζει την άλλη!

Η 56χρονη Τζέσικα λέει: «δεν μας πειράζει να παίρνουμε μέρος στο ίδιο ερωτικό παιχνίδι. Θα κάνουμε σεξ με τον ίδιο άντρα αλλά όχι μεταξύ μας».

Η 22χρονη κόρη της Μόνικα ισχυρίζεται ότι είναι πολύ δύσκολο να το τηρήσουν στην πράξη. «Τα χείλη μας δεν αγγίζονται, αλλά δεν είναι εύκολο όταν γυρίζεις μία ταινία πορνό». Η οικογένεια μάλιστα δεν κρύβει ότι νιώθει άνετα στο πλατό.

«Μου αρέσει το σεξ και μου αρέσει να είμαι με τη μαμά μου. Στη διάρκεια των γυρισμάτων σκέφτομαι ότι θα γίνουμε πάμπλουτες! Πάντοτε ήμουν περίεργη και το σεξ ήταν σαν να δημιουργήθηκε για εμένα», παραδέχεται η Μόνικα, η οποία ομολογεί ότι είχε την πρώτη της ερωτική επαφή στα 12 της χρόνια. «Ήταν δική μου ιδέα! Παράτησα το σχολείο στο Δημοτικό και σκέφτηκα ότι το σεξ είναι μια καλή ιδέα για να βγάζεις χρήματα».

Η Τζέσικα και η Μόνικα έχουν τη δική τους ιστοσελίδα, όπου ενημερώνουν τους θαυμαστές τους για τις περιπέτειές τους. Δεν αποκαλύπτουν όμως το επίθετό τους για λόγους ασφαλείας. Η Τζέσικα αποκαλύπτει ότι μία φορά αυτή και η κόρη της είχαν ερωτική επαφή με έναν από τους συντρόφους της: «Μιλούσαμε για σεξ και έτσι απλά έγινε. Και οι τρεις μας περάσαμε πολύ καλά». Αυτό το περιστατικό συνέβη πριν ασχοληθούν επαγγελματικά με τη βιομηχανία πορνό.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου