ΣΟΚ: 20χρονη διατηρούσε ερωτικές επαφές με τα... σκυλάκια της


Η 20χρονη Brittany Angelique Sonnier συνελήφθη επειδή, είχε... ερωτικές σχέσεις με τα δυο σκυλάκια της!

Το περιστατικό καταγράφηκε στην Αριζόνα και την καταγγελία στην αστυνομία την έκανε το
αγόρι της Όπως αναφέρουν οι τοπικές εφημερίδες, η κοπέλα προέβαινε σε τέτοιες ακατονόμαστες πράξεις από την ηλικία των 13 ετών, μάλιστα οι γονείς της το ήξεραν!

Η ίδια δικαιολόγησε τις πράξεις της στο γεγονός ότι, όπως δήλωσε:

"Κανείς συνομήλικός μου δεν με ικανοποιούσε ερωτικά"!
Tromaktiko
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια:

  1. Σχόλιο ΑντίΝεοταξίτη:

    Επί ευκαιρίας ειλικρινά μου κάνει μεγάλη εντύπωση που συνέλαβαν την κοπελιά και δεν συλλαμβάνουν τα απάνθρωπα λαμόγια που έχουν τις απάνθρωπες πορνοεταιρείες και πορνοσελίδες κτηνοβασίας-ζωοφιλίας (bestiality-zoophilia) τύπου "tube" κτλ κτλ, που προωθούν την αποκτήνωση την ανωμαλία και ειδικά τον εξευτελισμό του ανθρώπινου γένους. Ίσως η κοπελιά να έπεσε πάνω σε σάιτ/φόρουμ/μπλόγκ με κτηνοβασίες θα το νόμισε φυσιολογικό και να το αποτέλεσμα!! Ειλικρινά είναι να τρελαίνετε κανείς!! Λοιπόν ξαναρωτάω σταράτα και αναρωτηθείτε: Γιατί οι κυβερνήσεις των κρατών του πλανήτη "φυλακή" μαζί με τις δικαιοσύνες επέτρεψαν και επιτρέπουν σάιτ με ερωτικές πράξεις ζώων και ανθρώπων;; Γιατί τα Ηνωμένα Έθνη (Ο.Η.Ε.) σιωπούν;; Οι Διώξεις Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και οι μυστικές υπηρεσίες των κρατών με τόση υπερτεχνολογία γιατί δεν κάνουν τίποτα;; Γιατί οι μηχανές αναζήτησης συμπεριλαμβάνουν απάνθρωπα σάιτ κτηνοβασίας κτλ ενώ υπάρχει η δυνατότητα αποκλεισμού;; Τα Μ.Μ.Ε. και ο Τύπος γιατί δεν αποκαλύπτουν τα απάνθρωπα σάιτ κτηνοβασίας κτλ;; Τι κάνουν οι λεγόμενες ανθρωπιστικές οργανώσεις-φορείς;; Που είναι η ανθρωπιά;; Εμείς οι άνθρωποι γιατί δεν απαιτούμε από τις κυβερνήσεις να σταματήσουν τα απάνθρωπα σάιτ κτηνοβασίας και τους αφήνουμε να συνεχίζουν ακάθεκτα;; Μήπως ζούμε σε ένα Ψεύτικο Κόσμο Αναισθησίας, Υποκρισίας και Αδιαφορίας;; Ναί είναι η απάντηση!! Ας κοιτάξουμε και να συνειδητοποιήσουμε την πραγματικότητα πριν να είναι ήδη αργά!! Τελικά Αυτοί Ζουν, Εμείς Κοιμόμαστε. (They Live, We Sleep.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή