8:11 π.μ. Σύμφωνα με έρευνα της European Cockpit Association που δημοσιεύεται στην γερμανική εφημερίδα Bild am Sonntag, ένας στους τρεις πιλότους έχει κοιμηθεί τουλάχιστον μια φορά εν ώρα πτήσης! Την ίδια ώρα ένας στους...
πέντε Γερμανούς πιλότους παραδέχεται ότι έχει κάνει λάθη εξαιτίας των εξαντλητικών ρυθμών εργασίας. Σε δείγμα λοιπόν 6.000 πιλότων από την Αυστρία, Σουηδία, Δανία, Βρετανία και Γερμανία το 92% υποστηρίζει ότι έχει οδηγήσει αεροπλάνο ακόμα και αν είχε συμπληρώσει πολλές ώρες πτήσης χωρίς ξεκούραση.Την ίδια ώρα όπως αναφέρει η Daily Mail, Βρετανοί κυβερνήτες δηλώνουν ότι έχουν κοιμηθεί ενώ πιλοτάρουν, ενώ το ένα τρίτο από αυτούς τη στιγμή που ξυπνούν έχουν βρει τους συγκυβερνήτες τους να κοιμούνται κι εκείνοι.
Σαν να μην έφτανε αυτό, το 70-80% εξ αυτών συνεχίζουν να εργάζονται ακόμα και αν οι αντοχές τους δεν το επιτρέπουν καθώς όπως ισχυρίζονται φοβούνται ότι αν δεν το κάνουν μπορεί να στιγματιστούν από τους εργοδότες τους ή να βρεθούν αντιμέτωποι με πειθαρχικά μέτρα.
Οι συνέπειες της αύξησης ωρών εργασίας και της μείωσης ωρών ανάπαυσης μπορεί να αποδειχθούν δραματικές, καθώς ακόμα κι αν το αεροπλάνο παραμένει το πιο ασφαλές μέσο μεταφοράς, αν οι κυβερνήτες φτάνουν στα όρια της κατάρρευσης τότε είναι απορίας άξιο τι περιμένουν οι ιθύνοντες για να βελτιώσουν τις συνθήκες εργασίας των ανθρώπων εκείνων που κρατούν στα χεριά τους τη δική τους ζωή και εκατοντάδων άλλων σε κάθε πτήση.
Η μαρτυρία πιλότου που αποκοιμήθηκε λίγο πριν την προσγείωση εξαιτίας της κούρασης, αποδεικνύει τη σοβαρότητα της κατάστασης. Τον περασμένο Μάιο λοιπόν όπως αναφέρει η Bild am Sonntag, Γερμανός πιλότος αποκοιμήθηκε κατά τη διάρκεια της προσγείωσης και ξύπνησε μόνο όταν ο συγκυβερνήτης του, του ζήτησε για πολλοστή φορά, όπως λέει, να ακολουθήσει συγκεκριμένη εντολή. «Είχα 156 επιβάτες όταν ξαφνικά άκουσα τον συγκυβερνήτη να μου φωνάζει για πολλοστή προφανώς φορά. Είχα αποπροσανατολιστεί κι είχα αποκοιμηθεί για μια στιγμή», είπε ο Γερμανός πιλότος.
πέντε Γερμανούς πιλότους παραδέχεται ότι έχει κάνει λάθη εξαιτίας των εξαντλητικών ρυθμών εργασίας. Σε δείγμα λοιπόν 6.000 πιλότων από την Αυστρία, Σουηδία, Δανία, Βρετανία και Γερμανία το 92% υποστηρίζει ότι έχει οδηγήσει αεροπλάνο ακόμα και αν είχε συμπληρώσει πολλές ώρες πτήσης χωρίς ξεκούραση.Την ίδια ώρα όπως αναφέρει η Daily Mail, Βρετανοί κυβερνήτες δηλώνουν ότι έχουν κοιμηθεί ενώ πιλοτάρουν, ενώ το ένα τρίτο από αυτούς τη στιγμή που ξυπνούν έχουν βρει τους συγκυβερνήτες τους να κοιμούνται κι εκείνοι.
Σαν να μην έφτανε αυτό, το 70-80% εξ αυτών συνεχίζουν να εργάζονται ακόμα και αν οι αντοχές τους δεν το επιτρέπουν καθώς όπως ισχυρίζονται φοβούνται ότι αν δεν το κάνουν μπορεί να στιγματιστούν από τους εργοδότες τους ή να βρεθούν αντιμέτωποι με πειθαρχικά μέτρα.
Οι συνέπειες της αύξησης ωρών εργασίας και της μείωσης ωρών ανάπαυσης μπορεί να αποδειχθούν δραματικές, καθώς ακόμα κι αν το αεροπλάνο παραμένει το πιο ασφαλές μέσο μεταφοράς, αν οι κυβερνήτες φτάνουν στα όρια της κατάρρευσης τότε είναι απορίας άξιο τι περιμένουν οι ιθύνοντες για να βελτιώσουν τις συνθήκες εργασίας των ανθρώπων εκείνων που κρατούν στα χεριά τους τη δική τους ζωή και εκατοντάδων άλλων σε κάθε πτήση.
Η μαρτυρία πιλότου που αποκοιμήθηκε λίγο πριν την προσγείωση εξαιτίας της κούρασης, αποδεικνύει τη σοβαρότητα της κατάστασης. Τον περασμένο Μάιο λοιπόν όπως αναφέρει η Bild am Sonntag, Γερμανός πιλότος αποκοιμήθηκε κατά τη διάρκεια της προσγείωσης και ξύπνησε μόνο όταν ο συγκυβερνήτης του, του ζήτησε για πολλοστή φορά, όπως λέει, να ακολουθήσει συγκεκριμένη εντολή. «Είχα 156 επιβάτες όταν ξαφνικά άκουσα τον συγκυβερνήτη να μου φωνάζει για πολλοστή προφανώς φορά. Είχα αποπροσανατολιστεί κι είχα αποκοιμηθεί για μια στιγμή», είπε ο Γερμανός πιλότος.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου