Το ρόλεξ του Γεωργιάδη και ο αρτοποιός της Χρυσής Αυγής

Το ρολόι στο Σύνταγμα έδειχνε έξι παρά είκοσι και ολοένα και περισσότερος κόσμος ερχόταν για να προστεθεί με τον υπόλοιπο. Μέσα στην Ολομέλεια την ίδια ώρα ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Γιώργος Γερμενής και ο
Άδωνις Γεωργιάδης διασταύρωναν τα ξίφη τους.

Ο Γιώργος Γερμενής για να επιβεβαιώσει αυτό που είχε πει νωρίτερα για το μισθό του βουλευτή ο Ηλίας Κασιδιάρης και προκάλεσε την αντίδραση του Άδωνι Γεωργιάδη έφερε ένα εκκαθαριστικό από βουλευτή του κόμματός του που αποδείκνυε ότι αυτός αγγίζει τις 7.000 ευρώ.

Πάλι ο Άδωνις Γεωργιάδης έσπευσε να διαμαρτυρηθεί και έγινε της... κακομοίρας.

«Κύριε Γεωργιάδη το ρολογάκι που φοράτε στο χέρι σας είναι ρόλεξ και κοστίζει 7000 ευρώ. Εγώ δεν έχω ρόλεξ και για δύο χρόνια ξυπνούσα στις 4 τα ξημερώματα για πάω να δουλέψω σε φούρνο»είπε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής χτυπώντας μάλιστα και το χέρι του στην έδρα. Άδωνί μας, τι τα θες και τα σκαλίζεις;

Πηγή: zougla
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment