10:11 μμ. Ήρθε ο καιρός να ξεκουραστούμε κι εμείς λίγο. Έρχεται δύσκολο φθινόπωρο και ακόμα ποιο δύσκολος θα είναι ο χειμώνας. Χρειαζόμαστε ανάπαυση ώστε να
"γεμίσουν οι μπαταρίες" μας με αισιοδοξία με δύναμη και αγωνιστικές φιλοδοξίες.
Θα υπάρξουν αποσπασματικά αναρτήσεις μιας και δεν βγαίνουν σε άδεια όλοι οι συντάκτες του ιστολογίου μας.
Όλα αυτά μέχρι της 3/9 όπου θα είμαστε όλοι πίσω.
Εύχομαι καλή δύναμη σε όλους.
"Ο απροσάρμόστος" των "νέων του καναπέ"
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου