“Το Ολυμπιακό χωριό έχει γεμίσει με ξυπόλητους Ελληνες αθλητές. Μόλις τους βλέπουμε κάνουμε τους μαλάκες, γιατί φοβόμαστε ότι θα μας ζητήσουν δανεικά», τουίταρε η σημαιοφόρος της Γερμανίας Νατάσα Κέλερ, καθώς και μια Αγγλίδα αθλήτρια:
“Ελπίζω οι πεινασμένοι Έλληνες, να μη φάνε όλο το φαί στο Ολυμπιακό χωριό” που λίγο αργότερα, υπό τον θόρυβο που προκλήθηκε στα social media, ξεκαθάρισαν και οι δυο: «Σεβόμαστε όλους τους ανθρώπους, δεν έχουμε ανάμειξη με την πολιτική» Aυτούς δέν τους αποκλείσανε όμως από της εθνικές τους ομάδες,γιατί άραγε?
Είναι αληθείς οι παραπάνω δηλώσεις ή απλά σκευάσματα της φαντασίας, ώστε να επισκιάσουν το ντόρο μετά τον αποκλεισμό της Βούλας Παπαχρήστου;
Είναι αληθείς οι παραπάνω δηλώσεις ή απλά σκευάσματα της φαντασίας, ώστε να επισκιάσουν το ντόρο μετά τον αποκλεισμό της Βούλας Παπαχρήστου;

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου