"Το Ολυμπιακό χωριό έχει γεμίσει με ξυπόλητους Ελληνες αθλητές"!

1:34 μμ. Όπως φαίνεται τα social media έχουν πάρει φωτιά από τις δηλώσεις των συμμετεχόντων στους ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Γερμανίδα σημαιοφόρο.

“Το Ολυμπιακό χωριό έχει γεμίσει με ξυπόλητους Ελληνες αθλητές. Μόλις τους βλέπουμε κάνουμε τους μαλάκες, γιατί φοβόμαστε ότι θα μας ζητήσουν δανεικά», τουίταρε η σημαιοφόρος της Γερμανίας Νατάσα Κέλερ, καθώς και μια Αγγλίδα αθλήτρια:
“Ελπίζω οι πεινασμένοι Έλληνες, να μη φάνε όλο το φαί στο Ολυμπιακό χωριό” που λίγο αργότερα, υπό τον θόρυβο που προκλήθηκε στα social media, ξεκαθάρισαν και οι δυο: «Σεβόμαστε όλους τους ανθρώπους, δεν έχουμε ανάμειξη με την πολιτική» Aυτούς δέν τους αποκλείσανε όμως από της εθνικές τους ομάδες,γιατί άραγε?

Είναι αληθείς οι παραπάνω δηλώσεις ή απλά σκευάσματα της φαντασίας, ώστε να επισκιάσουν το ντόρο μετά τον αποκλεισμό της Βούλας Παπαχρήστου;
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου