Εκβιάζουν τα καθίκια της τρόικα: Πάρτε μέτρα 4 δισ. αλλιώς χρεοκοπείτε

9:29 πμ. Αποφασισμένοι να ζητήσουν από την κυβέρνηση πρόσθετα μέτρα ύψους 4 δισεκατομμυρίων ευρώ εμφανίζονται οι επικεφαλής της Τρόικα που επιστρέφουν στην Αθήνα την Τρίτη, απειλώντας ουσιαστικά με
χρεοκοπία.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας “Real News”, οι κύριοι Πολ Τόμσεν (ΔΝΤ), Κλάους Μαζούχ (ΕΚΤ) και Ματίας Μορς (Κομισιόν) θα καλέσουν την κυβέρνηση να πάρει νέα μέτρα εδώ και τώρα για να καταβληθεί την επόμενη δόση. Ουσιαστικά, η Τρόικα φέρεται έτοιμη να εκβιάσει με τη χρεοκοπία για να πετύχει τη λήψη νέων μέτρων ύψους 4 δισ. ευρώ για το 2012.  Μοχλός πίεσης, σύμφωνα με την εφημερίδα, θα είναι το ελληνικό ομόλογο ύψους 3,3 δισ. ευρώ που λήγει στις 20 Αυγούστου, το οποίο όμως κατέχει η ΕΚΤ.

Παράλληλα, οι τροικανοί θα ζητήσουν από την κυβέρνηση να παρουσιάσει χρονοδιάγραμμα ψήφισης και εφαρμογής των μέτρων που προβλέπει τοΜνημόνιο για το δεύτερο εξάμηνο του 2012.  Στην πράξη, οι επικεφαλής της Τρόικα θέλουν να πιέσουν την κυβέρνηση να βάλει ξανά το πρόγραμμα δημοσιονομικής σταθεροποίησης σε εφαρμογή.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου