Σε πέντε δόσεις μέσω ΔΕΗ το χαράτσι για το 2012

10:49 πμ. Σε πέντε διμηνιαίες δόσεις θα καταβληθεί το ειδικό τέλος ακινήτων για το 2012 όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών προκειμένου να διευκολυνθούν οι φορολογούμενοι στην πληρωμή του.

Το υπουργείο διευκρινίζει ότι και φέτος το ειδικό τέλος θα εισπραχθεί μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ καθώς τεχνικές δυσκολίες και στενά χρονικά περιθώρια κάνουν ανέφικτη την τροποποίηση του ισχύοντος καθεστώτος.

Αυτό σημαίνει ότι η πρώτη δόση του ειδικού τέλους θα περιλαμβάνεται στους λογαριασμούς της ΔΕΗ που θα αποσταλούν στους φορολογούμενους στο τέλος Ιουλίου.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου