Τελετή έναρξης 2012: Ο Mr Bean έπαιξε Βαγγέλη Παπαθανασίου (vid)!

9:46 πμ. Ο κωμικός έκανε ότι παίζει στο συνθεσάιζερ τους «Δρόμους Της Φωτιάς», χωρίς φυσικά να λείψουν οι γκάφες του.
Μέχρι και
ομπρέλα χρησιμοποίησε ο Atkinson στην παγκοσμίου φήμης μελωδία του Βαγγέλη Παπαθανασίου, καθώς ήθελε να απαθανατίσει τον εαυτό του με το κινητό του τηλέφωνο, ενώ στην συνέχεια... αποκοιμήθηκε και ονειρεύτηκε ότι τρέχει μαζί με άλλους σε μία παραλία! Ο Mr Bean ξύπνησε χάρη στον... μαέστρο, που του έκανε παρατήρηση, μιας και το κομμάτι είχε τελειώσει.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου