Oι εξωγήινοι βλέπουν Disney

10:51 πμ. Περίεργος σχηματισμός στον πλανήτη Ερμή.
Μέχρι τώρα δεν γνωρίζαμε αν υπάρχουν εξωγήινοι. Ούτε βέβαια τις προτιμήσεις τους σε ό,τι αφορά τις τηλεοπτικές εκπομπές. Μια αποστολή της NASA στον πλανήτη Ερμή όμως, μας έδωσε απάντηση στα ερωτήματα μας.

Όχι μόνο υπάρχουν εξωγήινοι αλλά μάλιστα είναι φανατικοί με τον Mickey Mouse όπως ακριβώς και εμείς. Πώς αλλιώς να εξηγήσουμε τον περίεργο σχηματισμό από κρατήρες που είναι ακριβώς ίδιος με τον αγαπημένο μας ήρωα;

Βέβαια η ίδια η NASA υποστηρίζει ότι οι κρατήρες έχουν δημιουργηθεί από πρόσκρουση μετεωριτών και ότι η γωνία λήψης της φωτογραφίας και οι σκιές είναι που δίνουν αυτή την εντύπωση.

Παρόλα αυτά εμείς ξέρουμε την αλήθεια. Όπως συμβαίνει στη Γη έτσι και στον Ερμή, όλοι λατρεύουν τα κινούμενα σχέδια της Disney!


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου