Ο Καλιφορνέζος μουσικός, ο οποίος είχε αρκετά προβλήματα υγείας το τελευταίο διάστημα, αυτοπυροβολήθηκε στο στήθος, ενώ άφησε ένα σημείωμα για την οικογένειά του.
Είναι το δεύτερο μέλος των "Fleetwood Mac" που φεύγει από τη ζωή, καθώς τον Ιανουάριο άλλος ένας κιθαρίστας, ο Bob Weston, πέθανε από γαστρεντερική αιμορραγία σε ηλικία 64 χρόνων.
Ο Welch έπαιζε στους "Seven Souls" και"Head West" και το 1971 μπήκε στους "Fleetwood Mac" όπου έμεινε μέχρι το 1974, μια χρυσή εποχή για το συγκρότημα.



0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου