Αυτοκτόνησε ο Bob Welch των Fleetwood Mac

7:32 μμ. Ο κιθαρίστας των "Fleetwood Mac" και ιδρυτής του συγκροτήματος "Paris", Bob Welch, αυτοκτόνησε την Πέμπτη, 7 Ιουνίου, στο σπίτι του στο Νάσβιλ σε ηλικία 66 ετών

Ο Καλιφορνέζος μουσικός, ο οποίος είχε αρκετά προβλήματα υγείας το τελευταίο διάστημα, αυτοπυροβολήθηκε στο στήθος, ενώ άφησε ένα σημείωμα για την οικογένειά του. 

Είναι το δεύτερο μέλος των "Fleetwood Mac" που φεύγει από τη ζωή, καθώς τον Ιανουάριο άλλος ένας κιθαρίστας, ο Bob Weston, πέθανε από γαστρεντερική αιμορραγία σε ηλικία 64 χρόνων. 

Ο Welch έπαιζε στους "Seven Souls" και"Head West" και το 1971 μπήκε στους "Fleetwood Mac" όπου έμεινε μέχρι το 1974, μια χρυσή εποχή για το συγκρότημα. 



Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου