Αυτά δήλωσε ο φοβερός Γερμανός υπουργός Οικονομικών, Βόλφγανγκ Σόιμπλε, σε συνέντευξή του....
στη γερμανική εφημερίδα die Zeit. Προφανώς η ύφεση που αγγίζει το 7% στην Ελλάδα δημιουργήθηκε από ελληνικό βίτσιο και μάλλον οι μέχρι τώρα 3.000 συμπατριώτες μας που έβαλαν τέρμα στη ζωής τους, είχαν απλώς ψυχολογικά προβλήματα! Δεν νομίζουμε ότι χρειάζεται περαιτέρω σχολιασμό η δήλωση του απίθανου αυτού τύπου, που δυστυχώς για την Ευρώπη βρίσκεται στη συγκεκριμένη θέση την συγκεκριμένη ώρα.
tragiko

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου