Σόιμπλε: Για ποια λιτότητα μιλάτε στην Ελλάδα !!!

Δεν πιστεύω πως έχουμε ταλαιπωρήσει τους Έλληνες με τα μέτρα λιτότητας -και ούτε σκοπεύουμε να το κάνουμε στο μέλλον. Άλλωστε όπως έχω πει, είχαν την ευκαιρία να λύσουν μόνοι τους τα προβλήματά τους -ήταν στο χέρι τους . 

Αυτά δήλωσε ο φοβερός Γερμανός υπουργός Οικονομικών, Βόλφγανγκ Σόιμπλε, σε συνέντευξή του....



στη γερμανική εφημερίδα die Zeit. Προφανώς η ύφεση που αγγίζει το 7% στην Ελλάδα δημιουργήθηκε από ελληνικό βίτσιο και μάλλον οι μέχρι τώρα 3.000 συμπατριώτες μας που έβαλαν τέρμα στη ζωής τους, είχαν απλώς ψυχολογικά προβλήματα! Δεν νομίζουμε ότι χρειάζεται περαιτέρω σχολιασμό η δήλωση του απίθανου αυτού τύπου, που δυστυχώς για την Ευρώπη βρίσκεται στη συγκεκριμένη θέση την συγκεκριμένη ώρα.


tragiko
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου