Καρατζαφέρης: Δεν θα στηρίξει τον Σαμαρά

10:24 μμ. «Είμαι αποφασισμένος να δώσω σκληρή μάχη, και όπως έχτισα το κόμμα το 2000 μόνος μου, ένας εγώ, κι εσείς ήρθατε δίπλα ο ένας στον άλλο, θα το ξαναχτίσω σήμερα το κόμμα, και θα είναι νικηφόρο το αποτέλεσμα» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Καρατζαφέρης, απευθυνόμενος στους τηλεθεατές- ψηφοφόρους του κόμματός του, μέσα από το κανάλι του.


«Μόνος μου έχτισα το κόμμα και μόνος μου θα το ξαναχτίσω» ξεκαθάρισε με νόημα ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ.

Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης έδωσε με τον τρόπο αυτόν απάντηση στον Αντώνη Σαμαρά στα περί ενιαίας καθόδου της κεντροδεξιάς στις εκλογές μέσω ενός φιλοευρωπαϊκού μετώπου.

Ντίνα Κ.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου