Κάθε μία διατηρεί το δικό της, έντονο στίγμα και παραμένουν εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους. Παρότι διαφοροποιούνται στις επιλογές τους, έχουν ένα κοινό στοιχείο. Ανήκουν στη γενιά των 200 ίππων
MV Agusta F4RR Corsacorta
Η νέα MV Agusta F4RR Corsacorta παρουσιάστηκε στην EICMA, τη μεγάλη έκθεση στο Μιλάνο. Το νέο μοντέλο έχει τον ίδιο κινητήρα με την κορυφαία F4 RR: Τετρακύλινδρο σε σειρά με ακτινικές βαλβίδες, έχει ανασχεδιαστεί με νέο κυβισμό που φτάνει τα 998 κ.εκ., αλλά ιπποδύναμη στο απίστευτο νούμερο των 195.2 hp στις 13000 στροφές.

Για πρώτη φορά σε μια μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής (αν μπορεί να την χαρακτηρίσει κανείς έτσι) οι βαλβίδες είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο, με μικρότερο βάρος, παρά τις αυξημένες διαστάσεις.
Η MV Agusta F4RR Corsacorta, στον τομέα του πλαισίου παραμένει πιστή στο βασικό σχεδιασμό της φίρμας. Χρωμιομολυβδαινιούχους σωλήνες δεμένους αριστοτεχνικά με χυτά τμήματα αλουμινίου, δίνουν ένα μοναδικό οπτικό αποτέλεσμα και σχεδόν εξωπραγματικές τιμές ακαμψίας.
Ducati 1199 Panigale
To αστέρι της χρονιάς, είναι δικύλινδρο, με 1.200 κ.εκ, απόδοση 195 ίππων και βάρος 164 κιλά. H Ducati 1199 Panigale διαθέτει μια εκπληκτική αναλογία κιλών ανά ίππο, που όμοιά της δεν έχει ξαναγίνει σε μοτοσυκλέτα παραγωγής.

Η νέα Ducati έκλεψε τις εντυπώσεις, όχι μόνο για τα παραπάνω νούμερα, αλλά και για την προχωρημένη αισθητική της, τις λύσεις στην πίσω ανάρτηση και τα ηλεκτρονικά συστήματα. Περιλαμβάνουν τελευταίας γενιάς σπορ ABS, Ducati Traction Control (DTC), Ducati Electronic Suspension (DES), Ducati Quick-Shift (DQS), Ducati Engine Brake Control (EBC) και Ride-by-Wire (RbW).

Ο Gabriele Del Torchio, πρόεδρος της Ducati Motor Holding, κατά την παρουσίασή της ανέφερε πως η κατασκευή της, υπήρξε το πιο φιλόδοξο πρόγραμμα στην ιστορία της εταιρείας.
Ο νέος κινητήρας Superquadro είναι, με απόδοση 195 ίππων και ροπή 13,5 χλγρ., η ισχυρότερη δικύλινδρη μονάδα που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Ο V2 αποτελεί τη βάση του νέας φιλοσοφίας μη-πλαισίου, που υιοθετεί στοιχεία από την αγωνιστική Ducati του MotoGP του 2011.
KTM 1190 RC8 R
Όταν η κατά γενική ομολογία χωμάτινη KTM αποφάσισε να κατασκευάσει μια supersport μοτοσικλέτα, οι περισσότεροι γέλασαν με συγκαταβατικότητα. Βέβαια σήμερα τα γέλια έχουν κοπεί...
H RC8 ήταν μία πολύ καλή και ιδιαίτερη μοτοσικλέτα, η οποία τότε αντιμετώπιζε δυσκολίες στο να σταθεί απέναντι στον υψηλού επιπέδου ανταγωνισμό της κατηγορίας. Με απρόσμενα αποδοτικό σύνολο πλαισίου, φρένων και θέσης οδήγησης, έχανε μόνο στον τομέα των επιδόσεων καθώς 'έλειπαν' γύρω στους 10-15 ίππους.

Με την εξέλιξη της μοτοσικλέτας στο γερμανικό πρωτάθλημα IDM Superbikes, κατάφεραν να πρωταγωνιστήσουν και να έχουν με την μορφή του RC8R πλέον, μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική μοτοσικλέτα που μάλιστα ήταν διαφορετική σε πολλά σημεία από τον ανταγωνισμό.
Κατ' αρχήν είναι δικύλινδρη! O V2 κινητήρας έχει πλέον μεγαλύτερη χωρητικότητα, στα 1195κ.εκ. (από 1148 κ. εκ. της RC8) με ισχύ που πλέον φτάνει τους 170 ίππους, συν 10 ακόμη χάρις το κιτ που δίδεται κατά την αγορά της μοτοσικλέτας.
Πάμε και στο δρόμο τώρα. Όποιοι έχουν οδηγήσει δικύλινδρα μεγάλα Ducati, ξέρουν την ροπή που βγάζουν αυτοί οι κινητήρες. Ε, λοιπόν, στην RC8R, η αίσθηση αυτή είναι μεγεθυμένη. Το πράγμα επιταχύνει σε ρυθμούς πολυβόλου και θέλει να σου ξεριζώσει τα χέρια.
Oι σούζες με το γκάζι είναι παιχνιδάκι και δεν συστήνεται για βόλτες στην πόλη. Όταν δεν είναι στην πίστα παίζει 'εντός έδρας' σε σφικτό ορεινό στροφιλίκι ενώ σπάνια θα τη συναντήσετε με ταξιδιωτική περιβολή να κινείται ήρεμα στην Εθνική οδό.
Απολαύστε το...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου