3:57 μμ. Τουλάχιστον 1,5 εκατομμύριο πλαστές συνταγές καταχώρησαν στη βάση δεδομένων του συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης χάκερς που εισέβαλαν τη Μεγάλη Παρασκευή σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας.
Αποτέλεσμα να προκληθεί σοβαρή βλάβη στο σύστημα και να ταλαιπωρηθούν ασφαλισμένοι και γιατροί, οι οποίοι αδυνατούσαν να χρησιμοποιήσουν εκείνη τη μέρα τη διαδικτυακή υπηρεσία.
Τους υπεύθυνους αναζητά η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου