9:49 πμ
Αναστάτωση επικρατεί στο Τραμ, λόγω της πρόβλεψης του νομοσχεδίου του υπουργείου Περιβάλλοντος για το Ελληνικό περί ανάκλησης όλων των...
διοικητικών πράξεων, με τις οποίες παραχωρήθηκαν χώροι κι εγκαταστάσεις σε φορείς
Στελέχη του Τραμ, το αμαξοστάσιο του οποίου βρίσκεται στο Ελληνικό, επισημαίνουν ότι τυχόν αποχώρηση και δημιουργία νέας βάσης θα κοστίσει τουλάχιστον 20-25 εκατ. ευρώ, ενώ υπογραμμίζουν την σπανιότητα μεγάλων ελεύθερων χώρων στην Αττική για την μετεγκατάσταση τέτοιων μεγεθών.
Πηγές του υπουργείου Περιβάλλοντος εξηγούν ότι όλα τα σενάρια εξετάζονται, αφού έχει ζητηθεί από τους φορείς που βρίσκονται στο Ελληνικό (Τραμ, ΕΘΕΛ, ΥΠΑ) να παραδώσουν πλήρη αναφορά για το ζήτημα.
Επίσης, εξηγούν ότι η αποχώρηση του Τραμ από το Ελληνικό είναι μάλλον δύσκολη να επιτευχθεί και επισημαίνουν ότι ο «πράσινος» χαρακτήρας του συνάδει με το προφίλ του εγχειρήματος της ανάπλασης του πρώην αερολιμένα. Μάλιστα, τονίζουν ότι θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στην αναμόρφωση της εν λόγω πολεοδομικής ζώνης.
Κάτι τέτοιο έχει, άλλωστε, προταθεί και από το Τραμ, μέσα από την χρήση συρμών με τεχνολογία σφονδύλου, δηλαδή αυτοκινούμενων τρένων που «κουρδίζονται», διανύουν αρκετά χιλιόμετρα και δεν χρειάζονται εναέρια ηλεκτροφόρο υποδομή.
Ωστόσο, πηγές του υπουργείου Περιβάλλοντος επισημαίνουν ότι όσοι φορείς παραμείνουν στο Ελληνικό θα κληθούν να πληρώσουν ενοίκιο, σύμφωνα με τους κανόνες της αγοράς.
Στελέχη του υπουργείου Υποδομών θεωρούν ότι θα μπορούσε να μεταβιβαστεί η έκταση του αμαξοστασίου στο Τραμ έναντι εύλογου αντιτίμου, προς αποφυγήν περιπετειών.
Και αυτό διότι το Τραμ έχει λάβει την έκταση με παραχώρηση από την πρώην Κτηματική Εταιρία του Δημοσίου (ΚΕΔ), αλλά δεν έχει την κυριότητα του χώρου. Έτσι, εάν δεν αλλάξει αυτή η οικονομική σχέση, τότε όποιος επενδυτής πάρει το Ελληνικό, θα αποκτήσει ταυτόχρονα και τις εγκαταστάσεις του Τραμ!
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου