Καθηγητής πουλούσε σημειώσεις

29/1/2012, 9:56 πμ. Τι συμβαίνει με την περίπτωση καθηγητή σε μία από τις πιο γνωστές Σχολές ΑΤΕΙ της Πάτρας; Διότι τις τελευταίες ημέρες πληθαίνουν οι συζητήσεις και τα σχόλια για... ευκαιριακό χρήμα. Κι αυτό με βάση πληροφορίες αναφορικά με περίπτωση σημειώσεων οι οποίες εκδόθηκαν σε σι ντι και ζητήθηκε από σπουδάστριες να πληρώσουν, όταν το σύστημα προβλέπει άλλους τρόπους για το μοίρασμα της ύλης και μάλιστα ανέξοδους. Μάλιστα το θέμα δεν περιορίζεται σε απλές συζητήσεις και σχολιασμούς μεταξύ σπουδαστριών, αλλά αποτέλεσε αντικείμενο που απασχόλησε τη διεύθυνση της σχολής και ο καθηγητής κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις. Όλα συνέβησαν πριν από δύο εβδομάδες όταν ο εν λόγω καθηγητής ετοίμασε τις σημειώσεις για την ύλη του μαθήματος που διδάσκει. Και ενημέρωσε τους σπουδαστές ότι για διευκόλυνσή τους αποφάσισε να γράψει όλες τις σημειώσεις σε σι ντι, έτσι ώστε να είναι ευκολότερη η χρήση. Παράλληλα όμως τους ανακοίνωσε ότι τα σι ντι με την ύλη του μαθήματος δεν τα είχε μαζί του αλλά βρίσκονται στο ιδιωτικό του γραφείο και ότι όποιος ή όποια επιθυμούσε μπορούσε να αποταθεί στη γραμματέα του και να προμηθευτεί από εκείνη το ψηφιακό υλικό. Σύμφωνα με όσα λέγονται, πράγματι την επόμενη μέρα απευθύνθηκαν στη γραμματέα του πέντε σπουδάστριες. Ζήτησαν και έλαβαν ένα σι ντι η καθεμιά τους, αλλά κλήθηκαν να πληρώσουν το ποσό των... 6 ευρώ για κάθε ένα απ' αυτά! Όταν γύρισαν στη σχολή και το ανακοίνωσαν σε συμφοιτήτριές τους και το συμβάν έφθασε στα... αυτιά υπευθύνων της διεύθυνσης, έγινε πραγματικός σάλος. Ο εκπαιδευτικός κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις και οι πληροφορίες αναφέρουν πως η αιτιολογία που προέβαλε ήταν πως έγινε λάθος επειδή το ποσό των 6 ευρώ αφορούσε το σύνολο των σι ντι που είχε κατασκευάσει (γύρω στα 50) και όχι καθένα από αυτά και απέδωσε σε πιθανό λάθος της γραμματέως του το όλο θέμα...

Πώς μοιράζονται οι σημειώσεις
Ωστόσο το ζήτημα δεν έχει ξεχαστεί και δεν έχει τελειώσει. Αφενός διότι κάποιες σπουδάστριες είχαν ήδη πληρώσει, αφετέρου διότι τους έκανε εντύπωση όλη αυτή η διαδικασία που ακολουθήθηκε από τη στιγμή που υπάρχουν δύο εναλλακτικοί τρόποι για το μοίρασμα της σπουδαστικής ύλης. Πρώτον, η ανάρτηση των σημειώσεων σε συγκεκριμένη ιστοσελίδα, από την οποία εκτυπώνουν ό,τι θέλουν οι σπουδαστές, και δεύτερον, ένα προκαθορισμένο βιβλιοπωλείο στο οποίο παραδίδεται η ύλη του καθηγητή και μοιράζονται φωτοτυπίες στους σπουδαστές.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου