Σύμφωνα με έρευνα της Direction Business Reports, μπορεί η οργανωμένη λιανική να δέχεται έντονες πιέσεις εξαιτίας της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας, ωστόσο, δεδομένων των συνθηκών, ο κλάδος των σούπερ μάρκετ αντιστέκεται ακόμα, με τους καταναλωτές να μην είναι διατεθειμένοι να περικόψουν τα είδη πρώτης ανάγκης.
Εκτός αυτού, όπως φαίνεται, πολλές ήταν οι αλυσίδες που επωφελήθηκαν από την αποχώρηση ομίλων, αλλά και τα λουκέτα καταστημάτων, προκειμένου να ενισχύσουν τον τζίρο τους, εντείνοντας το φαινόμενο της συγκέντρωσης.
Στην πρώτη θέση παραμένει η «Carrefour Μαρινόπουλος», αν και έκλεισε με μείωση κύκλου εργασιών 3,05%, στο 1,875 δισ. ευρώ, από 1,934 δισ. ευρώ το 2009. Στους νικητές συγκαταλέγονται η «ΑΒ Βασιλόπουλος» της βελγικής αλυσίδας Delhaize, που έκλεισε τη χρήση με άνοδο πωλήσεων 7,25%, στ[ 1,494 δισ. ευρώ, η «Σκλαβενίτης» με ανάπτυξη της τάξης του 3,27%, ο όμιλος «Βερόπουλος» με 1,82%, η «Μετρό» με 1,26%, αλλά και η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα «Μασούτης», η οποία παρουσίασε ρυθμό ανάπτυξης κύκλου εργασιών 5,39%. Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, στην πρώτη τριάδα των αλυσίδων με το μεγαλύτερο κύκλο εργασιών συμπεριλαμβάνεται και o discounter Lidl, παρά το γεγονός ότι δεν δημοσιεύει στοιχεία.
Στην πρώτη θέση παραμένει η «Carrefour Μαρινόπουλος», αν και έκλεισε με μείωση κύκλου εργασιών 3,05%, στο 1,875 δισ. ευρώ, από 1,934 δισ. ευρώ το 2009. Στους νικητές συγκαταλέγονται η «ΑΒ Βασιλόπουλος» της βελγικής αλυσίδας Delhaize, που έκλεισε τη χρήση με άνοδο πωλήσεων 7,25%, στ[ 1,494 δισ. ευρώ, η «Σκλαβενίτης» με ανάπτυξη της τάξης του 3,27%, ο όμιλος «Βερόπουλος» με 1,82%, η «Μετρό» με 1,26%, αλλά και η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα «Μασούτης», η οποία παρουσίασε ρυθμό ανάπτυξης κύκλου εργασιών 5,39%. Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, στην πρώτη τριάδα των αλυσίδων με το μεγαλύτερο κύκλο εργασιών συμπεριλαμβάνεται και o discounter Lidl, παρά το γεγονός ότι δεν δημοσιεύει στοιχεία.

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου