SUPER MARKET... από τους λίγους κλάδους της αγοράς που ευημερούν.

24/10/2011, 7:55 μμ. Ανθεκτικά -αν και όχι αλώβητα- στην κρίση φαίνεται να είναι τα σούπερ μάρκετ (και οι αλυσίδες Cash & Carry), καθώς, παρά τις απώλειες, η αγορά για το 2010 σημείωσε θετικό πρόσημο τζίρου.

Σύμφωνα με έρευνα της Direction Business Reports, μπορεί η οργανωμένη λιανική να δέχεται έντονες πιέσεις εξαιτίας της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας, ωστόσο, δεδομένων των συνθηκών, ο κλάδος των σούπερ μάρκετ αντιστέκεται ακόμα, με τους καταναλωτές να μην είναι διατεθειμένοι να περικόψουν τα είδη πρώτης ανάγκης.

Εκτός αυτού, όπως φαίνεται, πολλές ήταν οι αλυσίδες που επωφελήθηκαν από την αποχώρηση ομίλων, αλλά και τα λουκέτα καταστημάτων, προκειμένου να ενισχύσουν τον τζίρο τους, εντείνοντας το φαινόμενο της συγκέντρωσης.

Στην πρώτη θέση παραμένει η «Carrefour Μαρινόπουλος», αν και έκλεισε με μείωση κύκλου εργασιών 3,05%, στο 1,875 δισ. ευρώ, από 1,934 δισ. ευρώ το 2009. Στους νικητές συγκαταλέγονται η «ΑΒ Βασιλόπουλος» της βελγικής αλυσίδας Delhaize, που έκλεισε τη χρήση με άνοδο πωλήσεων 7,25%, στ[ 1,494 δισ. ευρώ, η «Σκλαβενίτης» με ανάπτυξη της τάξης του 3,27%, ο όμιλος «Βερόπουλος» με 1,82%, η «Μετρό» με 1,26%, αλλά και η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα «Μασούτης», η οποία παρουσίασε ρυθμό ανάπτυξης κύκλου εργασιών 5,39%. Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, στην πρώτη τριάδα των αλυσίδων με το μεγαλύτερο κύκλο εργασιών συμπεριλαμβάνεται και o discounter Lidl, παρά το γεγονός ότι δεν δημοσιεύει στοιχεία.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου