Χατζάρας: «Έφτασα στον πάτο, αλλά επέστρεψα»

4/2/2012, 3:13 μμ. Από βαριάς μορφής κατάθλιψη και κρίσεις πανικού υπέφερε ο Γιώργος Χατζάρας, ο οποίος επέστρεψε στον πάγκο του Πιερικού και βρήκε το κουράγιο να μιλήσει για την μεγάλη περιπέτεια της ζωής του. 

Ο Γιώργος Χατζάρας επέστρεψε στους πάγκους, και δη στον σύλλογο της Κατερίνης, μετά τη φυγή του στις 31 Οκτωβρίου του 2010. Ο 58χρονος τεχνικός του Πιερικού βρήκε το σθένος να μιλήσει για την περιπέτεια της υγείας του που λίγο έλειψε να του κοστίσει την ίδια του τη ζωή:«Όλα ξεκίνησαν τον καλοκαίρι του 2009, όταν έπεσα σε κατάθλιψη. Δεν ήθελα να συναντώ κανένα. Λειτουργούσα μόνο με το υποσυνείδητο. Είχαν κατασταλεί όλες οι λειτουργίες μου. Δεν έτρωγα, δεν έπινα. 

Είχα χάσει περίπου 20 κιλά. Ορισμένες φορές κοιμόμουν ακόμα και έξω από το σπίτι!Έφτασα σε σημείο να μην βλέπω και να οδηγώ αψηφώντας τον κίνδυνο. Φοβόμουν τα πάντα. Είχα τάσεις φυγής, πάθαινα κρίσεις πανικού. Είχαν τρομάξει η οικογένειά μου και οι φίλοι μου», αναφέρει ο Μακεδόνας προπονητής στην εφημερίδα Goal περιγράφοντας τον «Γολγοθά» που ανέβηκε και εξηγεί πως κατάφερε να επανέλθει:

«Πάλεψα πολύ με τον ίδιο μου τον εαυτό. Έφτασα στον πάτο, αλλά κατάφερα να επανέλθω. Ευτυχώς δεν πήρα ποτέ ψυχοφάρμακα. Με βοήθησε πολύ η μέθοδος της ομοιοπαθητικής».Καταλήγοντας, ο Γιώργος Χατζάρας δηλώνει: «Το ποδόσφαιρο παραμένει το ναρκωτικό μου. Απορώ πως δεν ήθελα ούτε να ακούω γι' αυτό. Διαπιστώνω τώρα πως ξέσπασε η πίεση που μου δημιούργησαν η κοινωνία, η οικογένεια και τα καθημερινά προβλήματα.Πλέον, αισθάνομαι ξανά ζωντανός. Βλέπω τα απλά πράγματα ως τα πιο όμορφα. Ξαναβρήκα το νόημα της ζωής». 

Πηγή: gazzetta.gr
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου