Γιάννης Δημαράς: "Kέικ Μνημόνιο"

26/09, 8:54. Aπό το Γραφείο Τύπου του "Άρματος των πολιτών"

Παίρνετε το δημοσιονομικό έλλειμμα, περιμένετε μέχρι να φουσκώσει, αν όχι, προσθέτετε δύο τρία στοιχεία ακόμη. Αφού φουσκώσει, αλέθετε σε μύλο το Σύνταγμα και τους νόμους, προσθέστε την τρόικα (μη τσιγκουνευτείτε) και περιμένετε να ξαναφουσκώσει και να σχηματιστεί μια άμορφη μάζα.

Αφού η μάζα μας φουσκώσει, ανακατεύετε καλά έξι δόσεις πανικού, βάζετε σταδιακά περίπου 72 φόρους (αν χρειαστεί προσθέστε κι άλλους). Θα δείτε να σχηματίζεται ένας χυλός μελαγχολίας και απελπισίας. Αν δεν είναι πηχτό το μείγμα και αντιδρά ο λαός χρησιμοποιήστε ΜΑΤ πάουντερ.

Κατόπιν το ρίχνετε στη Βουλή και το βάζετε σε φούρνο με πετρόξυλα. Όσοι τυχεροί από εσάς έχουν ρεύμα, το βάζετε στην ένδειξη αέρα. Περιμένετε τρία με τέσσερα χρόνια. Σερβίρετε ζεστό. Αν θέλετε προσθέστε και λίγη σαντιγί Ευρωπαϊκή συνοχή, με χαμηλά λιπαρά.

Καλή μας όρεξη…

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου