26/09, 8:59. Αποδοκιμάζουν τα νέα μέτρα τηςκυβέρνησης οι πολίτες...όπως φάνηκε από την δημοσκόπηση της GPO, μέρος της οποίας παρουσίασε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega.
Στην συντριπτική τους πλειοψηφία (92,2%) χαρακτηρίζουν τα μέτρα κοινωνικά άδικα, ενώ μόλις το 6,3% θεωρεί πως είναι δίκαια.
Από την άλλη μεριά, περίπου 6 στους 10 υποστηρίζει ότι «αναγκαστικά» και όχι αναγκαία, ωστόσο εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως παρ΄ολη την αποδοκιμασία, πάνω από 7 στους 10 λένε ότι θα πληρώσουν το χαρατσι στα ακίνητα μέσω της ΔΕΗ.
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου