Ήταν ανάγκη τέτοια έρευνα από την G.P.O. ;

26/09, 8:59. Αποδοκιμάζουν τα νέα μέτρα τηςκυβέρνησης οι πολίτες...όπως φάνηκε από την δημοσκόπηση της GPO, μέρος της οποίας παρουσίασε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega.

Στην συντριπτική τους πλειοψηφία (92,2%) χαρακτηρίζουν τα μέτρα κοινωνικά άδικα, ενώ μόλις το 6,3% θεωρεί πως είναι δίκαια.

Από την άλλη μεριά, περίπου 6 στους 10 υποστηρίζει ότι «αναγκαστικά» και όχι αναγκαία, ωστόσο εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως παρ΄ολη την αποδοκιμασία, πάνω από 7 στους 10 λένε ότι θα πληρώσουν το χαρατσι στα ακίνητα μέσω της ΔΕΗ.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου