27/9/2011, 12:27 μμ. Συνελήφθησαν, βραδινές ώρες χθες, στο λιμάνι της Πάτρας από προσωπικό της Λιμενικής Αρχής, πριν την επιβίβασή τους σε Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο με προορισμό την Ιταλία...
31χρονος οδηγός ΙΧΕ οχήματος και ο 20χρονος συνοδηγός του, διότι μετέφεραν, δύο αλλοδαπές, οι οποίες κατείχαν και επέδειξαν ταξιδιωτικά έγγραφα άλλων προσώπων, με σκοπό την παράνομη έξοδό τους από τη χώρα, οι οποίες επίσης συνελήφθησαν.
Σε περαιτέρω έλεγχο που διενεργήθηκε στο ανωτέρω ΙΧΕ όχημα, με τη συνδρομή αστυνομικού σκύλου ανίχνευσης ναρκωτικών ουσιών, βρέθηκε στις αποσκευές του 30χρονου, μία νάυλον σακούλα, με βλαστούς και φύλλα του φυτού ΚHAT, συσκευασμένα σε τέσσερις ανισοβαρείς συσκευασίες, συνολικού μεικτού βάρους 204,8 γραμμαρίων.
Προανάκριση κατά την αυτόφωρη διαδικασία διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Πάτρας, ενώ το ανωτέρω ΙΧΕ όχημα και η ναρκωτική ουσία κατασχέθηκαν.
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου