27/9/2011, 12:34 μμ. Σε εξέλιξη βρίσκεται η συνέντευξη Τύπου του Ευ. Βενιζέλου, μετά τη μικρή χρονική καθυστέρηση, καθώς η αίθουσα συνεδριάσεων τελούσε υπό κατάληψη από τελωνειακούς και εφοριακούς, οι οποίοι εκφράζουν τη διαμαρτυρία τους για τις περικοπές στις αποδοχές τους.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι κατά τη συνέντευξη Τύπου ο υπουργός αναμένεται να αναφερθεί στις επαφές που είχε στην Ουάσινγκτον, καθώς και στα μέτρα που προανήγγειλε. Στο μεταξύ, σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει το Reuters, οι οποίες ωστόσο δεν έχουν επιβεβαιωθεί από το υπ. Οικονομικών, οι συνομιλίες με την τρόικα επαναλαμβάνονται αύριο Τετάρτη.
Αναλυτικά:
Την Τετάρτη αναμένεται να επιστρέψει στην Αθήνα κλιμάκιο της τρόικας, προκειμένου να συνεχιστεί η αξιολόγηση της ελληνικής οικονομίας (που είχε διακοπεί απότομα τον περασμένο μήνα), ώστε να δοθεί το "πράσινο φως" για την εκταμίευση της 6ης δόσης.
Σύμφωνα με πηγές από την τρόικα, τις οποίες επικαλείται το Reuters, "η αξιολόγηση αναμένεται να ξεκινήσει και πάλι την Τετάρτη".
Υπενθυμίζεται ότι ο εκπρόσωπος του επιτρόπου Όλι Ρεν, είχε δηλώσει τη Δευτέρα ότι "το κλιμάκιο της τρόικας θα επιστρέψει σύντομα στην Αθήνα".
Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να δημιουργήσει θετικό κλίμα στη συνάντηση του Γ. Παπανδρέου με τη Άνγκελα Μέρκελ, κατά την οποία θα συζητηθεί η μέχρι τώρα πορεία υλοποίησης του προγράμματος προσαρμογής από την Ελλάδα και η υλοποίηση των μέτρων που έχουν εξαγγελθεί.
Η είδηση της επιστροφής της τρόικας στην Ελλάδα αναμένεται επίσης να επηρεάσει και τη ψηφοφορία - βαρόμετρο για την ενότητα της κυβερνώσας παράταξης την Τρίτη επί της τροπολογίας που επιβάλλειτέλος στα ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα, καθώς η ψήφισή του αποτελεί μια από τις προϋποθέσεις για την αποστολή των δανειστών.
Σε κατηγορηματική διάψευση των δημοσιευμάτων περί "συντεταγμένης χρεοκοπίας" της χώρας, προέβη τη Δευτέρα ο Ευ. Βενιζέλος, επισημαίνοντας ότι "αυτά τα δημοσιεύματα χρησιμοποιούνται στη συνέχεια ως υλικό για να ανακυκλωθεί η συζήτηση στα διεθνή μέσα ενημέρωσης και τροφοδοτούν σχόλια πολιτικών, δημοσιογραφικών και ακαδημαϊκών κύκλων, που δεν εκφράζουν ούτε την ευρωζώνη, ούτε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ούτε την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, ούτε το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο".
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου