και συμβάλει 80% λιγότερο στη δημιουργία νέφους. Το υγραέριο ανεφοδιάζεται στη δεξαμενή καυσίμου που βρίσκεται εκεί υπό πίεση (3 bar). Εγκαθιστάτε εκεί
ένα απλό σύστημα το οποίο χρησιμεύει στην αεριοποίηση ,στη ρύθμιση της παροχής
του αερίου προς το καρμπιρατέρ και στην ελάττωση της πίεσης του αερίου.
Για τη ρύθμιση της παροχής του αερίου υπάρχει η ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα
αερίου η οποία συνυπάρχει με τη βαλβίδα παροχής βενζίνης. Επίσης υπάρχουν
οι ειδικές βαλβίδες ασφαλείας έτσι ώστε σε πιθανή διαρροή από σύγκρουση του
οχήματος διακόπτει αυτόματα την παροχή αερίου και το καθιστά απόλυτα ασφαλές.
Για αυτούς που έχουν εργοστασιακή εγγύηση και ενδιαφέρονται να προβούν σε
μετατροπή καλό είναι να απευθυνθούν σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο
της μάρκας τους για να μην χαθεί η εγγύηση. Επίσης είναι καλό να γνωρίζουμε
ότι τα αυτοκίνητα τα οποία έχουν σχεδιαστεί για την καύση αερίου έχουν
σκληρότερα έμβολα και ειδικές βαλβίδες διότι κατά την καύση αναπτύσσονται
υψηλότερες θερμοκρασίες σε σχέση με την καύση βενζίνης οπότε μια σωστή
μετατροπή είναι ότι καλύτερο για να διατηρήσετε τη σωστή λειτουργία του κινητήρα
σας. Όσον αφορά το κόστος για τη μετατροπή αυτή δεν ξεπερνά τα 1000 με 1500
ευρώ τα οποία με την πάροδο του χρόνου θα σας επιστραφούν γρήγορα πίσω μέσω
της απόσβεσης.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου