Η δημιουργία του Σώματος αυτού αποτελεί προτεραιότητα για το υπουργείο Μεταφορών καθώς σύμφωνα με το Έθνος, εκτιμάται ότι με τη δραστηριοποίησή του θα περιοριστεί τουλάχιστον κατά 80% η εισιτηριοδιαφυγή στις αστικές συγκοινωνίες και θα μπουν στα ταμεία του ΟΑΣΑ περίπου 10-15 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ δεν χτυπά εισιτήριο το 40%, ενώ στα μέσα σταθερής τροχιάς ξεπερνούν το 10%.
Το πρόστιμο θα είναι διαφορετικό ανάλογα το μέσο, οπότε και ο έλεγχος θα γίνεται διαφορετικά στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, από το μετρό, τον ηλεκτρικό και το τραμ.
Τα άτομα που θα στελεχώνουν το νέο Σώμα στην Αθήνα θα έχουν αποκλειστικό σκοπό την πρόληψη και τον έλεγχο και διακριτή εμφάνιση, ώστε οι πολίτες να αναγνωρίζουν ότι πρόκειται για ελεγκτές και να συνεργάζονται.
star.gr
Blogger Comment
Facebook Comment