Η ταμίας σούπερ μάρκετ που μας συγκίνησε

Πρίν ἀπό μερικές μέρες στά ΑΒ Ἁγίας Παρασκευῆς, στό ταμεῖο ἦταν ἕνα γηραιός ρακένδυτος κύριος μέ 3-4 κονσέρβες κι ἕνα γκαζάκι.

Ἡ νεαρή ταμίας τόν κοιτάει καί τοῦ λέει:

«Φύγετε κύριε, ἡ ἑταιρεία μᾶς δικαιολογεῖ κάποια δωρεάν καλάθια».

Τίς δίνει δακρυσμένος 1000 εὐχές.
Μόλις ἐκεῖνος ἀπομακρύνεται, ἀνοίγει την … τσάντα της καί βάζει τά χρήματα στό ταμεῖο ἀπό τό πορτοφόλι της.

Πεταγόμαστε 2-3 πού ἔχουμε μείνει κάγκελο καί τῆς λέμε νά τά πληρώσουμε ἐμεῖς.

Μᾶς κοιτάζει αὐστηρά:…
«Ἐγώ τό ἀποφάσισα, ἐγώ θά τά πληρώσω. Ἐλᾶτε, παρακαλῶ, μήν δημιουργεῖτε οὐρά».

Ἕνα κοριτσάκι τόσο δά. Πόσα παίρνει; ούτε 500 ευρώ; Και πολλά λέω.

Να μη κατηγορούμε τη νεολαία. Υπάρχουν και διαμάντια!

ΠΗΓΗ: www.pentapostagma.gr
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου