Τα επινίκια συνεχίστηκαν στα αποδυτήρια της O2 Arena μετά την κατάκτηση του τροπαίου από τον Ολυμπιακό. Δείτε τα σχετικά πλάνα όπως τα μετέδωσε η κρατική τηλεόραση.
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου