Έτοιμο το... ηλεκτρονικό εισιτήριο !!!


Θέμα χρόνου είναι το «ηλεκτρονικό εισιτήριο», το οποίο θα αντικαταστήσει τα μέχρι σήμερα εισιτήρια και τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών με συνέπεια να χρεώνεται ο κάτοχός του - επιβάτης ανάλογα με τις αποστάσεις που
διανύει ή και το χρόνο που πραγματοποιεί τις μετακινήσεις του.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Ανάπτυξης θα ανακοινώσει τον σχετικό διαγωνισμό για τη επιλογή της αναδόχου εταιρείας που θα αναλάβει την εκτέλεση του έργου. Το σχέδιο μπαίνει στην τελική ευθεία και οι δεσμευτικές προσφορές αναμένεται να κατατεθούν μέσα στον Ιούλιο. 

Το αντικείμενο του έργου είναι η μελέτη, χρηματοδότηση, εγκατάσταση, υποστήριξη λειτουργίας, συντήρηση και τεχνική διαχείριση ενός ενιαίου Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου για τις εταιρίες του ομίλου ΟΑΣΑ για 12 έτη, μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα. 

Το έργο θα καλύπτει επιχειρησιακά το σύνολο των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής, λεωφορείων, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικός και τραμ. 

Πηγή Πηγή: carpe-diem.gr
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου