Υπάρχει μια σελίδα στο
facebook που τον τελευταίο καιρό μάλιστα κάνει κυριολεκτικά πάταγο, αποκαλύπτοντας σκάνδαλα αισχροκέρδειας που δεν χωρούν αμφισβήτησης.
Η σελίδα λοιπόν "Κατεβάζω τις τιμές τώρα, εγώ είμαι η δύναμη της αγοράς" ασχολήθηκε με την τιμή της αμόλυβδης βενζίνης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το κράτος είναι ο μεγαλύτερος φορέας αισχροκέρδειας.
Ενώ αγοράζει στο μ.ο της ΕΕ πουλάει πιο ακριβά απ' ολους
Αυτά πληρώνετε όταν βάζετε 1 λίτρο βενζίνη



ελλειπες το αρθρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν γραφει οτιτο διυλιστηριο αγοραζει την βενζινη σε βαρος με αναγωγη στους 15 ο κελσιου και πουλαει ογκο , σε λιτρα δηλαδη σε φυσικη θερμοκρασια σε μια χωρα που ποτε δεν εχει πεσει κατω απο τους 15 κελσιου και φτανι 37-40 κελσιου το καλοκαιρι.......
οι αρχικλεφταραδες