Ελληνικό κράτος: Ο μεγαλύτερος φορέας αισχροκέρδειας

Παρατηρήστε στις παρακάτω αναλύσεις πως το Ελληνικό κράτος κυριολεκτικά σε ληστεύει με τους φόρους που έχει επιβάλει στα καύσιμα.

Υπάρχει μια σελίδα στο
facebook που τον τελευταίο καιρό μάλιστα κάνει κυριολεκτικά πάταγο, αποκαλύπτοντας σκάνδαλα αισχροκέρδειας που δεν χωρούν αμφισβήτησης.

Η σελίδα λοιπόν "Κατεβάζω τις τιμές τώρα, εγώ είμαι η δύναμη της αγοράς" ασχολήθηκε με την τιμή της αμόλυβδης βενζίνης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το κράτος είναι ο μεγαλύτερος φορέας αισχροκέρδειας.

Ενώ αγοράζει στο μ.ο της ΕΕ πουλάει πιο ακριβά απ' ολους

Αυτά πληρώνετε όταν βάζετε 1 λίτρο βενζίνη


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια:

  1. ελλειπες το αρθρο.

    δεν γραφει οτιτο διυλιστηριο αγοραζει την βενζινη σε βαρος με αναγωγη στους 15 ο κελσιου και πουλαει ογκο , σε λιτρα δηλαδη σε φυσικη θερμοκρασια σε μια χωρα που ποτε δεν εχει πεσει κατω απο τους 15 κελσιου και φτανι 37-40 κελσιου το καλοκαιρι.......

    οι αρχικλεφταραδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή