ΒΑΝΑ ΜΠΑΡΜΠΑ : "Μέσα σε μια νύχτα χάθηκαν σπίτια, δουλειές, περιουσίες"


Αποκαλύπτει μάλιστα ότι στις δύσκολες στιγμές, δύναμη της έδινε αποκλειστικά η μονάκριβη κόρη της, Φαίδρα! Τί λέει ακόμη για το "θάνατο της Ελλάδας". Δείτε:
"Το σύστημα κατέρρευσε και μαζί του πολύς κόσμος. Εξαφανίστηκαν άνθρωποι που δουλέψαμε μαζί και είχαμε αναπτύξει
μεγάλες φιλίες. Μέσα σε μια νύχτα χάθηκαν σπίτια, δουλειές, περιουσίες. Σαν ένα τσουνάμι που πήρε τα πάντα στο πέρασμα του", λέει η ηθοποιός στο περιοδικό "Hello" ενώ τονίζει πώς μέσα σε όλο αυτό κουράγιο της έδινε μόνο το παιδί της.
"Δύναμη να χαμογελώ μου έδινε μόνο το παιδί μου. Εξάλλου δεν υπήρχε κανένας έρωτας και καμία αγάπη για να ακουμπήσω. Το μόνο που με κρατούσε ψηλά ήταν η σκέψη ότι η Φαίδρα έπρεπε να με βλέπει να χαμογελάω. Πάντα πίστευα ότι μέσα από ένα θάνατο βιώνουμε μια καινούργια αρχή. Και όσα συμβαίνουν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα μόνο ως θάνατο μπορώ να το εκλάβω. Η δική μου γενιά πέθανε κι έχω συνειδητοποιήσει ότι κι εγώ ανήκω σε όλο αυτό που τελείωσε", καταλήγει.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου