Έφυγε η Τζούλια στοπ!


H Τζούλια έφυγε από τη Ελλάδα και φαίνεται πως άλλαξε και τις διατροφικές της συνήθειες! Δεν έχουν περάσει παρά λίγοι μήνες από τότε που η γνωστή Ελληνίδα ανακοίνωσε την πρόθεσή της να εγκαταλείψει την Ελλάδα με σκοπό να κάνει μια νέα αρχή στο πλευρό του αγαπημένου της Κριστιάν Καρποζήλου και πως έχει αφήσει πίσω της πολλές από τις συνήθειές της (έστω και τις γαστριμαργικές).
Η Αλεξανδράτου πλέον ζει μόνιμα στη Βιέννη, αλλά μάλλον δεν τη γοητεύουν οι μπίρες και τα λουκάνικα. Το πρώην μοντέλο, που κάποτε αναστάτωνε το πανελλήνιο με το... υποκριτικό της ταλέντο σε ροζ ταινίες γνωστής ελληνικής εταιρείας ταινιών ερωτικού περιεχομένου, φαίνεται πως ανακάλυψε στη Βιέννη το... σούσι. Τι κι αν αναζητεί την τύχη της σε ευρωπαϊκή πόλη, εκείνη δείχνει ιδιαίτερη προτίμηση στην ιαπωνική κουζίνα. Ο ουρανίσκος της προφανώς ικανοποιείται με σούσι και τεριάκι σολομό...
Πάντως η Τζούλια Αλεξανδράτου έχει ανοίξει νέα σελίδα στη ζωή της, η οποία μέχρι στιγμής περιορίζεται στη διασκέδαση, αφού σχεδόν κάθε βράδυ παίρνει αγκαζέ τον αρραβωνιαστικό της και ξεσαλώνουν στα κλαμπ της Βιέννης! Να θυμίσουμε ότι την... αποκάλυψη για τη μετανάστευσή της την είχε κάνει μέσω της προσωπικής της σελίδας στο Facebook γράφοντας: «Σε έναν μήνα φεύγω μόνιμα για να ζήσω στην Αυστρία. Θα μου λείψεις, Ελλάδα. Αντίο. Τα έχω ζήσει όλα και τα έχω δει όλα. Ακουσα πολλά, έκανα πολλά και τα γνώρισα όλα. Εζησα τη ζωή μου. Νέο ξεκίνημα ζωής μακριά από την αρνητική ενέργεια. Είμαι αρρωστημένα χαρούμενη που φεύγω για να γνωρίσω έναν νέο κόσμο με τον έρωτα της ζωής μου, την μεγάλη μου αγάπη, τον Κρις. Και για όλο το υπόλοιπο της ζωής μου!»

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου