Συγκέντρωση υπέρ των συλληφθέντων για την επίθεση στο γερμανό πρόξενο

Την απελευθέρωση των τριών συλληφθέντων στα επεισόδια που σημειώθηκαν έξω από το κτίριο όπου πραγματοποιούνταν η 3η Ελληνογερμανική Συνέλευση ζητάει ο Σύλλογος Εργαζομένων Ο.Τ.Α. & Δημοτικών Επιχειρήσεων Νομού Θεσσαλονίκης, ενώ καλεί σε συγκέντρωση
συμπαράστασης, στις 9 το πρωί του Σαββάτου, έξω από τα Δικαστήρια.

«Είναι γνωστή η τακτική καταστολής και ποινικοποίησης των αγωνιστικών κινητοποιήσεων, προκειμένου να καμφθεί το φρόνημα των εργαζομένων», επισημαίνεται.

Η Δημοτική Αγωνιστική Συνεργασία επισημαίνει σε ανακοίνωση της ότι «οι συλλήψεις αυτές αποτελούν άλλη μια απόδειξη ότι όσο εντείνεται η επίθεση στα δικαιώματα των εργαζομένων τόσο θα εντείνεται και η κρατική καταστολή». 
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment