Την απελευθέρωση των τριών συλληφθέντων στα επεισόδια που σημειώθηκαν έξω από το κτίριο όπου πραγματοποιούνταν η 3η Ελληνογερμανική Συνέλευση ζητάει ο Σύλλογος Εργαζομένων Ο.Τ.Α. & Δημοτικών Επιχειρήσεων Νομού Θεσσαλονίκης, ενώ καλεί σε συγκέντρωση
συμπαράστασης, στις 9 το πρωί του Σαββάτου, έξω από τα Δικαστήρια.
«Είναι γνωστή η τακτική καταστολής και ποινικοποίησης των αγωνιστικών κινητοποιήσεων, προκειμένου να καμφθεί το φρόνημα των εργαζομένων», επισημαίνεται.
Η Δημοτική Αγωνιστική Συνεργασία επισημαίνει σε ανακοίνωση της ότι «οι συλλήψεις αυτές αποτελούν άλλη μια απόδειξη ότι όσο εντείνεται η επίθεση στα δικαιώματα των εργαζομένων τόσο θα εντείνεται και η κρατική καταστολή».
Blogger Comment
Facebook Comment