σε αυτό το τρελοκομείο όπου ζούμε πολλές φορές θέλεις να είσαι νόμιμος και απλά δεν σου το επιτρέπουν οι ίδιοι οι κρατικοί μηχανισμοί, αλλά αυτό είναι μεγάλη συζήτηση. Στο παρελθόν υπήρξαν κάποιες περιπτώσεις όπου δεν ήμουν απολύτως τυπικός, αλλά ως εκεί και όχι τίποτε το ιδιαίτερο.
Το θέμα όμως είναι ότι το κράτος έχει κατακλέψει και εμένα και ένα σωρό άλλους πολίτες και ελεύθερους επαγγελματίες και συνεχίζει να το κάνει. Αυτό βέβαια δεν πρέπει να αποτελεί άλλοθι για κανέναν πολίτη προκειμένου να κάνει και αυτός το ίδιο, αλλά κίνητρο για να υποχρεώσει την πολιτική ηγεσία να βάλει τάξη», δήλωσε στην εφημερίδα «Το Βήμα».

Blogger Comment
Facebook Comment