Μαθητές αρνήθηκαν να πάρουν μέρος στη γιορτή του Πολυτεχνείου

Μαθητές σε γυμνάσιο του ανατολικού διαμερίσματος της Πάτρας αρνήθηκαν να συμμετάσχουν στην γιορτή για το Πολυτεχνείο, γιατί, όπως είπαν, στο Πολυτεχνείο δεν
υπήρξαν νεκροί και επομένως δεν πρόκειται για εθνική εορτή. 

Την καταγγελία για τους επτά μαθητές έκανε στην τηλεόραση του Lepanto γονέας μαθητή. 

Όπως αναφέρει το patrastimes, στο σχολείο επικράτησε αναστάτωση και συνεκλήθη το συμβούλιο των καθηγητών για να αντιμετωπίσει το θέμα.

Όπως ανέφερε ο γονέας, για το θέμα ήταν ενημερωμένοι και οι γονείς των μαθητών που προφανώς συμφωνούσαν, με την ιστορική... αντίληψη των τέκνων τους.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment