Νεα 24ωρη απεργία την Πέμπτη σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ 3:45 μ.μ. ΜΜΜ Edit Νέα 24ωρη απεργία προκήρυξαν οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για αύριο Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012. Συγκεκριμένα, ακινητοποιημένα θα παραμείνουν όλη την ημέρα, το Μετρό, ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και το τραμ. Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Plus About Unknown This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel. RELATED POSTS
Blogger Comment
Facebook Comment