Πανεπιστημιακά κόμματα ή αποκόμματα?

Πρόσφατα, παρακολούθησα άλλη μια Γενική Συνέλευση φοιτητών που πραγματικά με γέμισε αναπάντητα ερωτήματα. Η ‘’συζήτηση’’ που γινόταν στο μεγάλο αμφιθέατρο, δεν ήταν δυνατό να πραγματοποιηθεί, όχι γιατί είναι ανίκανοι να το κάνουν, αλλά επειδή έχουν μάθει ότι αυτός που φωνάζει περισσότερο, έχει δίκιο, άσχετα με το τι λέει. Αυτό λοιπόν σε μένα, το μόνο που έχει να πει, είναι πως οι Νεοέλληνες (μιλώντας για προπτυχιακούς φοιτητές και όχι για όλους φυσικά), είτε δεν κρίνουν αυτά που ακούν και βλέπουν, είτε τα κρίνουν με λάθος κριτήρια! Δείτε τη συνέχεια στο e-blogaki!
Share on Google Plus

About buffalo 33

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment