Αγαπητοί εκπρόσωποι,
Η καταγραφή της σημερινής συνάντησης λόγω της σπουδαιότητάς της απαιτούσε την όσο το δυνατό πληρέστερη και ακριβή καταγραφή της.
Επιπλέον, είναι απαραίτητο να ελεγθεί και από άλλους παρευρισκόμενους σε περίπτωση που
κάτι παραλείφθηκε ή δεν αποτυπώθηκε σωστά.Θα θέλαμε εδώ να τονίσουμε ότι:
- Αποτελεί κατά το δυνατόν ακριβή καταγραφή της συνάντησης. Όμως επίσης δεν σημαίνει πως ο,τιδήποτε αναφέρεται από την πλευρά του Υπουργείου αποτελεί αυτόματα θέση αποδεκτή από το Δ.Ε.Σ.
- Το δικό μας άγχος προκειμένου για την ενημέρωσή σας, είναι όσο και το δικό σας!
Τέλος, οφείλουμε να διευκρινήσουμε ότι με τις διαβεβαιώσεις περί προσπαθειών λύσης του ζητήματος των μεταφορών εντός των επόμενων ημερών, του ομαλού κλίματος που είχε προηγηθεί στη συνάντηση, του ξεκαθαρίσματος από την πλευρά μας ότι είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του Υπ. Παιδείας να λύσει αυτό το πρόβλημα, αλλά και της σαφούς δήλωσης στο Ψήφισμα που παραδόθηκε ότι το περιθώριο να λύσουν το πρόβλημα των μεταφορών είναι μέχρι την Παρασκευή, δε μας οδήγησε τη συγκεκριμένη στιγμή να κλείσουμε φραστικά τη συνάντηση αυτή με μια δήλωση περί χρονικών ορίων λύσης του θέματος.
Το Ψήφισμα είναι εκεί και σαφές σε όσα λέει, υπογεγραμμένο από 26 σχολεία.
Και εμείς παραμένουμε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε κλιμακώνοντας τις κινητοποιήσεις μας, εάν το ζήτημα των μεταφορών δε λυθεί άμεσα.
Με εκτίμηση,
Δίκτυο Ειδικών Σχολείων

Blogger Comment
Facebook Comment