εισιτηριοδιαφυγής.
Ενδεικτικά μέτρα για πληρώνουν όλοι εισιτήριο, όπως αναφέρει και tovima.gr, είναι τα εξής:
- Η κατάργηση του ενιαίου εισιτηρίου, χρονικής ισχύος 90' και η θέσπιση ξεχωριστών κομίστρων για τα τραμ, μετρό, ΗΣΑΠ και τα λεωφορεία, τρόλεϊ, αλλά με σημαντικά μειωμένες τιμές.
- Η θέσπιση ενιαίου εισιτηρίου για μετεπιβίβαση σε όλα τα μέσα, το οποίο, όμως, θα είναι αυστηρά μονής κατεύθυνσης, σε αντίθεση με ότι ισχύει σήμερα.
- Η επιστροφή του θεσμού του εισπράκτορα.
- Η είσοδος των επιβατών θα γίνεται μόνο από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία και τρόλει και η πώληση εισιτηρίων από τους οδηγούς.
- Η αναβίωση της υπηρεσίας ασφαλείας και ελέγχου (ΥΠΑΣΕΛ) που λειτουργούσε έως και πριν από λίγα χρόνια στην ΑΜΕΛ.
- Να τοποθετηθούν μπάρες σε Μετρό και ΗΣΑΠ με στόχο τη δημιουργία ενός κλειστού συστήματος, στο οποίο κανείς δεν θα μπορεί να εισέλθει χωρίς να ακυρώσει το εισιτήριό του.
Πηγή: «Τζαμπατζήδες» τέλος στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/66662#ixzz25m0KtZbP

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου