Εγκατέλειψαν το παιδί για να πάνε διακοπές!!

7:15 πμ Η ιστορία ενός ζευγαριού Πολωνών, που άφησε στο αεροδρόμιο το 2χρονο κοριτσάκι του όταν διαπιστώθηκε ότι ήταν άκυρο το διαβατήριό του, για να μη χάσουν τις διακοπές τους, είναι από αυτές που αδυνατείς καμιά φορά να πιστέψεις πως είναι αληθινές.
Και όμως, όπως διαβάσαμε το ζευγάρι δεν δίστασε να αφήσει τη μικρούλα στους υπαλλήλους του αεροδρομίου έως ότου έρθουν οι παππούδες να την παραλάβουν, προκειμένου να μη χάσουν, προφανώς, την πτήση τους, με την οποία άρχιζαν οι διακοπές τους.
Μόνο που οι υπάλληλοι του αεροδρομίου του Κατοβίτσε έκριναν σκόπιμο να καλέσουν την αστυνομία και τους χάλασαν τα σχέδια.
Σε άλλη, παρόμοια, αν όχι χειρότερη ιστορία, ένα ζευγάρι φιλόμουσων Γερμανών άφησε το 8μηνο παιδί του στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου... να κοιμηθεί, προκειμένου αυτοί να πάνε, ανενόχλητοι, σε συναυλία.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου