Στην Δ’ Εθνική η ΑΕΚ εκτός και αν…

3:58 μμ.  Η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού συνεδριάζει σε λιγότερο από ένα μήνα και μέχρι τότε η ΠΑΕ ΑΕΚ πρέπει να έχει πάρει οπωσδήποτε φορολογική ενημερότητα. Υπάρχει  ορατός κίνδυνος υποβιβασμού στην Δ’ εθνική, αν η ΠΑΕ ΑΕΚ δεν έχει καταφέρει να έχει ένα πλήρη φάκελο για την Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΕΕΑ θα συνεδριάσει στις 7 Αυγούστου. Άρα, σε λιγότερο από ένα μήνα… Μέχρι τότε η ΠΑΕ πρέπει οπωσδήποτε να έχει πάρει φορολογική ενημερότητα, να έχει ρυθμίσει το θέμα με την δόση του άρθρου 44 και να έχει διακανονίσει τις οφειλές προς τους παίκτες. Την 7η Αυγούστου η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού θα συνεδριάσει για να εξετάσει τους φακέλους των ομάδων που θα συμμετέχουν στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκα για την σεζόν 2012/13. Αν η ΠΑΕ ΑΕΚ καταφέρει να κάνει όλα όσα πρέπει, τότε θα επιβιώσει… Αν όχι, τότε θα (πολύ) χειρότερα δυστυχώς θα είναι κοντά.

Πηγή: aek365.gr
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου