Η φημολογία άρχισε από τη στιγμή που δεν της έχουν ανατεθεί αρμοδιότητες με αποτέλεσμα όπως λένε αυτοί που την ξέρουν να έχει γίνει έξαλλη.
Η συνέντευξη της στη ΝΕΤ όπου δήλωσε πως πήγε στην εκπομπή «γιατί «δεν έχω τι να κάνει στο υπουργείο, δεν έχω αρμοδιότητες», κατέστησε σαφές ότι είναι αποφασισμένη για όλα.
Όσοι πάντως συνομίλησαν μαζί της κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι περιμένει το ΦΕΚπου θα εκδοθεί αύριο Πέμπτη και από το οποίο θα φαίνεται τι αρμοδιότητες έχει.
Στελέχη της ΔΗΜ.ΑΡ. η οποία και την πρότεινε για τη θέση, έλεγαν στο «Π» ότι το θέμα θα λυθεί και ότι «η κ. Σκοπούλη δεν πήγε στο υπουργείο για την καρέκλα».
Στην περίπτωση πάντως που φύγει θα είναι το τέταρτο κρούσμα στην κυβέρνηση, μετά από αυτά τωων Β. Ράπανου Γ. Βερνίκου και Ν. Νικλόπουλου.

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου