Μήνυση για Γιώργο Παπαδάκη on air απο περαστικό

11:56 πμ. Ε ναι λοιπόν λίγες μέρες μετα την προτοφανή συμπεριφορά του κυρίου Κασιδιάρη απέναντι στην κα Δούρου και την κα Κανέλη, συνέβη και αυτό σήμερα στην εκπομπή «Πρωινό Ant1» Περαστικός στη Θεσσαλονίκη απείλησε να κάνει μήνυση στον Γιώργο Παπαδάκη.

Η ρεπόρτερ «τσάκωσε» on air ένα περαστικό που έκανε ρόλερς

«Κοιτάξτε... Ο κόσμος καίγεται και αυτός έχει βγει με τα πατίνια... Είναι ένας κύκνος! Αλεξάνδρα, φώναξέ τον, φώναξε τον κύκνο!... Θέλω να κάνει μια διπλή τουμπ» είπε χαρακτηριστικά ο Παπαδάκης! Ο Παπαδάκης είπε στην ρεπόρτερ ότι να έρθει πιο κοντά ο περαστικός για να μιλήσει... η ρεπόρτερ άρχισε να τον φωνάζει και κάποια στιγμή δήλωσε: «δεν θέλει να βγει στην εκπομπή, θα μας κάνει μήνυση σε περίπτωση που δείξουμε την παρουσία του στην κάμερα».


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου