Οι "Ανεξάρτητοι Έλληνες" για το νέο πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά

10:23 μμ. «Ο κ. Σαμαράς έκανε το όνειρό του πραγματικότητα. Του ευχόμαστε να επιτύχει στο έργο του για το καλό όλων. Βέβαια παραμένει ένας πρωθυπουργός του Μνημονίου, ένας πολιτικός με υπογραφές τήρησής του και ένας πολιτικός με μεγάλη έφεση στις κυβιστήσεις. 

Θα τον παρακολουθούμε στενά και θα τον κρίνουμε αυστηρά με βάση τις υποσχέσεις του. 

Εμείς δε θα του δώσουμε άφεση για τραγικά λάθη όπως έκανε αυτός στο Γιώργο Παπανδρέου. 

Οι πολίτες δεν αντέχουν νέα ανικανότητα και άλλη ατιμωρησία. Είναι ήδη απελπισμένοι. 

Ούτε η Ελλάδα αντέχει άλλη υποτίμηση. Ούτε οικονομική αλλά ούτε εθνική».
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου