Σαμαράς και Βενιζέλος, αποφάσισαν να προστατέψουν και να αθωώσουν τους εαυτούς τους, αλλά και όλους εκείνους που συνυπέγραψαν στην οικονομική δολοφονία της Ελλάδας, με τα Μνημόνια και τις επαχθείς και επονείδιστες Δανειακές Συμβάσεις.
Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ προειδοποιούν ότι δεν αποδέχονται άφεση αμαρτιών και εγκλημάτων κατά του ελληνικού λαού. Θα χρησιμοποιήσουν όλα τα κοινοβουλευτικά και νομικά όπλα, ώστε οι ένοχοι να οδηγηθούν ένας - ένας στη Δικαιοσύνη.
Κανένας ατιμώρητος».

Αν είστε Έλληνες κρατείστε τον Φράγκο Φραγκούλη στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πάνος Καμενος εχει απόλυτα δίκιο. ΞΥΠΝΗΣΤΕ Έλληνες! Μην ησαστε μια ζωη ΜΑΛΑΚΕΣ. Τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας έχουν κάθε δικαίωμα να ζήσουν όπως και τα παιδιά των απατεώνων πολιτικών. Αυτο το κακο πρέπει κάποτε να σταματήσει. Ως ποτε ως ποτε ως ποτε. Όλα σε αυτόν τον κόσμο έχουν αρχή και τέλος.
ΑπάντησηΔιαγραφή