Ανεξάρτητοι Έλληνες: «Η Ελλάδα δυστυχώς απέκτησε μια νέα μνημονιακή κυβέρνηση»

9:34 μμ. «Η Ελλάδα δυστυχώς απέκτησε μια νέα μνημονιακή κυβέρνηση» αναφέρουν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες σε ανακοίνωσή τους, όπου επισημαίνουν πως «την απαρτίζουν υπογράψαντες επιστολές και ψηφίσαντες Μνημόνια και επαχθείς και επονείδιστες Δανειακές Συμβάσεις, εκχωρώντας την εθνική κυριαρχία της χώρας».


Το κόμμα προσθέτει πως «συμμετέχουν εκπρόσωποι των τραπεζών που υπηρετούν το σύστημα των τοκογλύφων διεθνών συναδέλφων τους, απομυζώντας ακόμα και το αίμα του ελληνικού λαού. Την πλαισιώνουν οι ένοχοι της απόλυτης δυστυχίας που απλώθηκε σε κάθε ελληνική οικογένεια και που αποφάσισαν (τους προειδοποιούμε, μάταια) να κρυφτούν πίσω από την ασυλία».
Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες δηλώνουν ότι «δεν θα επιτρέψουν στην κυβέρνηση Σαμαρά - Βενιζέλου με μνημονιακό Δούρειο Ίππο τον Φώτη Κουβέλη, να συνεχίσουν το προσυμφωνημένο σχέδιο της παράδοσης της Ελλάδας στη Νέα Τάξη Πραγμάτων και στη ηθική, οικονομική και φυσική εξόντωση των Ελλήνων». Συγκεκριμένα, προαναγγέλλουν «σκληρό και ανυποχώρητο αγώνα από τα έδρανα του Κοινοβουλίου, μαζί με όλους τους Ανεξάρτητους Έλληνες των Κινημάτων, του Διαδικτύου, των Πλατειών, της ανεργίας και της κάθε δοκιμαζόμενης μικρομεσαίας επιχείρησης και ελληνικής οικογένειας».

kostasxan.blogspot.com
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου