Ο Σέρβος τεχνικός είχε συνάντηση σήμερα με τους ιθύνοντες των «ερυθρόλευκων», στην οποία ο «Σοφός» τούς ανακοίνωσε την απόφασή του να προπονεί από εδώ και στο εξής μόνο την Εθνική Σερβίας.
Η ομάδα του Πειραιά αγωνίστηκε τα τελευταία δύο χρόνια υπό τις οδηγίες του πολύπειρου τεχνικού, ο οποίος τη σεζόν που ολοκληρώθηκε οδήγησε τον Ολυμπιακό στην κατάκτηση του πρωταθλήματος Ελλάδας και της Euroleague.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Στη σημερινή συνάντηση με τον κ. Ίβκοβιτς που πραγματοποιήθηκε ύστερα από πρωτοβουλία της ΚΑΕ Ολυμπιακός, η διοίκηση της ομάδας πρότεινε στον κ. Ίβκοβιτς την ανανέωση της συνεργασίας τους.
Ο κ. Ίβκοβιτς ενημέρωσε την ΚΑΕ πως αποφάσισε να συνεχίσει μόνο στην Εθνική Σερβίας, για λόγους που εξήγησε και που η ΚΑΕ Ολυμπιακός σέβεται απολύτως.
Ο κ. Ίβκοβιτς επεσήμανε στη διοίκηση της ΚΑΕ ότι αν αποφασίσει στο μέλλον να δουλέψει ξανά σε συλλογικό επίπεδο θα είναι μόνο για τον Ολυμπιακό.
Η διοίκηση της ΚΑΕ Ολυμπιακός θέλει να ευχαριστήσει θερμά τον κ. Ίβκοβιτς για την άψογη συνεργασία που είχε μαζί του τα δυο αυτά χρόνια και ιδιαιτέρως για τη μεγάλη συνεισφορά του στην ιστορική φετινή σεζόν».
Zougla.gr
Ο κ. Ίβκοβιτς επεσήμανε στη διοίκηση της ΚΑΕ ότι αν αποφασίσει στο μέλλον να δουλέψει ξανά σε συλλογικό επίπεδο θα είναι μόνο για τον Ολυμπιακό.
Η διοίκηση της ΚΑΕ Ολυμπιακός θέλει να ευχαριστήσει θερμά τον κ. Ίβκοβιτς για την άψογη συνεργασία που είχε μαζί του τα δυο αυτά χρόνια και ιδιαιτέρως για τη μεγάλη συνεισφορά του στην ιστορική φετινή σεζόν».

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου