Ο Σαμαράς θα μας τρελάνει: 1η προτεραιότητα η... ασφάλεια.

9:23 μμ. Για «στυγερό έγκλημα που δείχνει ότι το ποτήρι ξεχείλισε» έκανε λόγο ο πρόεδρος της ΝΔ, κληθείς να σχολιάσει τη δολοφονία του 52χρονου φαρμακοποιού από ληστές στο Ρέντη.
«Δεν πάει άλλο», δήλωσε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι πρώτη προτεραιότητα της ΝΔ είναι η ασφάλεια.

Θα ήταν κατανοητό αν μιλούσε σε χρυσόψαρα με ανύπαρκτη μνήμη. Αλλά να μιλάει ο Σαμαράς για ασφάλεια των πολιτών ως 1η προτεραιότητα είναι ότι ποιο κουλό έχω ακούσει σήμερα. Η ανασφάλεια των πολιτών είναι συνυφασμένη με την διακυβέρνηση της χώρας από την Νέα Δημοκρατία.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου