9:23 μμ. Για «στυγερό έγκλημα που δείχνει ότι το ποτήρι ξεχείλισε» έκανε λόγο ο πρόεδρος της ΝΔ, κληθείς να σχολιάσει τη δολοφονία του 52χρονου φαρμακοποιού από ληστές στο Ρέντη.Θα ήταν κατανοητό αν μιλούσε σε χρυσόψαρα με ανύπαρκτη μνήμη. Αλλά να μιλάει ο Σαμαράς για ασφάλεια των πολιτών ως 1η προτεραιότητα είναι ότι ποιο κουλό έχω ακούσει σήμερα. Η ανασφάλεια των πολιτών είναι συνυφασμένη με την διακυβέρνηση της χώρας από την Νέα Δημοκρατία.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου