Δεν τολμησαν να ζητησουν ουτε μια μερα αδεια!

10:29 πμ. Έσπασαν την απεργία και βγήκαν στα δελτία κανονικά. Και αν η απόφαση αυτή αφορά τις ιδιοκτησίες των καναλιών, θα μπορούσαν οι ίδιοι να είχαν δηλώσει κώλυμα και να μην λειτουργήσουν... 
απεργοσπαστικά. Να μην κάνουν δελτίο για μια ημέρα δηλαδή. Ο μεν πρώτος για να αποδείξει ότι δεν είναι επιρρεπής στους απεργοσπαστικούς μηχανισμούς, ο δε δεύτερος για να αποδείξει ότι εκτός από ζεν πρεμιέ της πλάκας, έχει επιτέλους γίνει παρουσιαστής που λέει και κανένα "όχι" στην ιδιοκτησία. Ξεφτίλα...
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου