Σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο ΥΜΔ διευκρινίζει ότι η πρόσβαση στην ειδική κατηγορία βυτίων υγρών καυσίμων έχει απολύτως απελευθερωθεί και όποιος επιθυμεί μπορεί να αιτηθεί την έκδοση νέας άδειας, οποιασδήποτε κατηγορίας και οποιουδήποτε βάρους, πληρώνοντας ένα μικρό διοικητικό παράβολο 1.000 ευρώ (ή πεντακοσίων εάν διαθέτει ήδη μία άδεια).
Η τροπολογία, σημειώνει το υπουργείο αφορά αποκλειστικά αλλαγές σε κατόχους παλιών αδειών, σύμφωνα με τον νόμο Ρέππα, και δεν έχει καμία σχέση με τις νέες άδειες που εκδίδονται. Κατά το υπουργείο, σκοπός της ρύθμισης είναι αφενός να ενθαρρυνθεί η έκδοση νέων αδειών και ο περιορισμός της δευτερογενούς αγοραπωλησίας αδειών και αφετέρου να προστατευθεί η δημόσια ασφάλεια μέσω της αδειοδότησης βυτιοφόρων τα οποία ανήκουν στην πλέον σύγχρονη, τεχνολογικά και περιβαλλοντικά, κατηγορία EURO 5.
Ο υπουργός Μάκης Βορίδης απαντώντας σε σχετική ερώτηση τόνισε ότι με την τροπολογίας δεν ετίθετο κανένας περιορισμός στην έκδοση νέων αδειών, αλλά σκοπός της ήταν να περιορίσει την ελεύθερη μεταβίβαση αδειών μεταξύ των παλαιών μεταφορέων ακριβώς για να ενισχύσει την έκδοση νέων αδειών μεταφορέων. Ήταν λοιπόν σε μια λογική ενεργοποίησης του ανοίγματος της αγοράς και όχι στη λογική του κλεισίματος.
Ο κ. Βορίδης σημείωσε επίσης ότι, επειδή έχουμε συγκυβέρνηση και οι γνώμες των συγκυβερνώντων κομμάτων πρέπει να γίνονται σεβαστές, εφόσον το ΠΑΣΟΚ έχει αντίρρηση για οποιοδήποτε λόγο, έχει διαφορετική οπτική στο συγκεκριμένο ζήτημα, «δεσμεύτηκα ότι πράγματι οι συγκεκριμένες διατάξεις θα απαλειφθούν από την τροπολογία».
Προαναγγελία Βορίδη
Νωρίτερα, σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο του Αντ1 ο κ. Βορίδης είχε αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο να αποσύρει την τροπολογία για τα βυτιοφόρα.
Ο υπουργός απέδωσε τον θόρυβο που προκλήθηκε σε προεκλογικά παιχνίδια, υποστηρίζοντας πως «σε καμία περίπτωση δεν κλείνει το επάγγελμα των βυτιοφορέων».
Όπως είπε, «όποιος θέλει αύριο το πρωί μπορεί, καταθέτοντας ένα παράβολο χιλίων ευρώ, να εκδώσει άδεια φορτηγού δημόσιας χρήσης ή βυτιοφόρου» και πρόσθεσε ότι «με τη συγκεκριμένη τροπολογία θέλησα απλώς να βάλω φραγμό στη μετατροπή των παλαιών αδειών κατά τη μεταβίβασή τους από άδειες μεταφορών σε άδειες βυτιοφορέων».
www.kathimerini.grμε πληροφορίες από ΑΜΠΕ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου